STRONA GŁÓWNA O MNIE KONTAKT
LISTA LAKIERÓW PROFIL SKÓRY I WŁOSÓW

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Profil skóry i włosów.

Etykieta o takim samym tytule pojawiła się już na początku, gdy tylko założyłam bloga. Dziś postanowiłam rozwinąć nieco ten temat.

Jeśli chodzi o moją cerę zmagam się z trądzikiem, zakażeniami, zmianami naciekowymi, dermografizmem oraz łojotokowym zapaleniem skóry. Miewam okresowe problemy z nadmiernym błyszczeniem się w okolicach policzków, nosa i czoła, aczkolwiek bardzo często moja skóra jest przesuszona. Objawia się to u mnie odstającymi skórkami wokół nosa czy popękaną skórą na policzkach, a także żuchwie. Mam również problemy z pękającymi naczynkami (największa ilość znajduje się na płatkach nosa oraz spodzie żuchwy) i ogromną wrażliwością - wiele kosmetyków mnie podrażnia czy uczula.

Natomiast włosy są kręcone - typ skrętu waha się między 2C, a 3A, w kolorze jasnego brązu z rudymi refleksami i końcami. Są niskoporowate, cienkie, jednak zdarzają się dni, kiedy mam lekki puch na głowie. Obecnie sięgają do zapięcia stanika i są podcięte w literę V.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz